2008年4月24日 星期四

錯?!

最近工作有點不順意
首先之前跟的工作阿head要我pass比人
這次就是抵死
因為沒有跟足
 
但今日就有點兒那個
因為本身sourcing一個stand去舖用
之後阿head要求我和另一位同事去實地考察
那同事大為緊張...我說無事的..我會同事superviser傾傾
她轉個頭就去同我個superviser秘密傾
superviser叫我一齊講
話你知同事好多野做....建議我自已去sourcing一下
就都不是問題
但之後同事話我係阿head心中的地位下降
又話我好清閒....佢自己做野又好清楚....好細心....報價睇到好清..又點點安排
又話之前sourcing架又唔啱用....
其實我都係照order買..又入我數....我好清楚去check好..無同人講...唔通下下同人講..我點點做..無比人害咩
superviser又建議我要多d idea至會比人睇到得做野....e個係真..我真係唔多出聲係會度
又話我同期的女同事做得幾好
我承認有不足的地方
 
但我同同期一位同事做的事都不同...她只是上單落單...安排送貨
我就日日新奇日日金
我最唔順氣係某同事講到自己點點...又轉個頭話我
其實我之前負責的事..又比佢爭左來做........我一句都無聲出
今次舖頭的job pass左比佢...佢就用來教訓我
問多一句就發我脾氣......我又唔係佢下屬
做得好唔好...我都知有不足的地方...但她用自己case教訓
心中總有點不服
加上自己係全team最細....說服力不足..........
做左10幾年..倚老賣老...受不了
這個部門的風氣真是不太好................
 
現在所想就是top up有消息
快些讀完書再轉工
好想呼吸其他公司的空氣

沒有留言:

張貼留言