2008年4月7日 星期一

敗了

今天是星期一
每星期的例會又到
我亦要入內開會
但此會開了一整天
 
先是同事報告再是brainstorm
到我報告一些工程報價
給AGM"醒" 一獲
因為自己沒有好prepare
不停問我有關的資料
我竟然忽略了
抵呀
 
但到他問我d地毯色點配
我以自己個人見解解釋
又被AGM"醒" 一獲
話我沒有去現場對色
又沒有去image完成後的樣
說真一句
我識就做左design.唔係文員仔
又怪自己無去啦
我都係照AGM order去做
點知被"醒" 一獲...所以高層想法五時花六時變
 
 
最灰心一句是不用我跟進
叫同事follow up
所有心血要比人做
我唔甘心
我無論如何都要跟下去
否則我存在的價值是什麼
轉一個角度睇又是一種磨練
但不知幾時比人磨盡...哈哈
 
好心個AGM唔好日日拿我來開玩笑
一兩次我都接受到
但每天都用我來開玩笑...在試我的底線
我真不知何時會爆發罵他.........忍呀
最可惡是說我擦他鞋
哼...我要擦鞋都不會是他.............我無需擦他人鞋...................火
 
今天又再一次敗了
有何時的一日不會再敗給別人
錯誤是為明天的成長作準備
努力成長呀.......................

沒有留言:

張貼留言